Nedir bu çocuk konuları yahu? :) Ama bir post daha çıkar dedim bu konudan. (Ehühe, bak bu komik oldu, kuzu postu manasına söyledim, ama ingilizce post da aynı, neyse). Benim bir arkadaş, adı Semih, hatta bahsetmiştim daha önceki bir entryde (Bkz. Arkadaşlarım - 1 / Gönül Yazar) biraz değişik bi arkadaştır. Hatta Hindistan'a gidip orada bir komünde yaşamıştır bir süre. Komünde yaşadıkları, ya da komün kavramı başlı başına blog olur, ama beni ilgilendirmez tabii..
Söyleyeceğim şey, Semih der ki, çocukları doğurdun, sonra komün içinde yer alan çocuk yetiştirmeye ehil komün mensupları, bu çocukları yetiştirir.. Bütün çocukları bunlar yetiştirir yani.. Geceli gündüzlü bir anaokulu gibi. Yani çocuğunu yap. Götür bırak. Onlar orada, özgüvenli, ana baba baskısından uzak, falan filan yetişsin..
Pekii canın çocuk sevmek isterse.. Git sev, hepsini sev.. Onların hepsi senin çocukların.. Komünün çocukları onlar der.
Ben demem :), Semih der.