Müşteriye göstereceğimiz bir işte sorun vardı.. Çocukların yanına girdim, kim bunun sorumlusu dedim. Olayın oluşumunu bilmiyorum biir, o anda kişilerin ruh hallerini ve verecekleri tepkileri bilmiyorum ikii. Benim ruh halim ayrı üüç. Neyse aralarında biraz tartıştılar, bu tartışmada da tarafların argümanlarının doğruluğunu Allah bilir dört.
Şimdi, bu anlattığım olayı, biraz daha ayrıntı da vererek günlüğüme kaydetsem.. Yüzyıllar sonra birileri okusa (ünlü bloggerlarımızdan diye :)), bu tarihsel bir kayıt mıdır? En doğru kişiden, en detay bilenden.. Ama ne derece objektif anlatmış olabilirim olayı?
Yanii, acaba tarihsel kayıt dediğimizin edebiyat eserinden farkı var mıdır?
"Tarih yoktur, tarihçi vardır" diyordu bir yerde.
O zaman tarih ile bağlantılı olarak sadece "Tarih Felsefesi" diye bir konu mu önemlidir? Tarih Felsefesi.. Nedir ki? İlgilenmek lazım.