Var mı böyle bi’şey? Kendi bloguma yazamazken, bi de rakip bloga katkıda bulunuyorum. Ama artık rekabet için en ufak bir şans görmediğim için mandacılık yolunu seçtim ben galiba. Benim hit 8 “yüz”, rakip olmuş 8 “bin”. "Kişisel Gelişim" olarak, Mutluluk Arayanlar’ın himayesine mi giriyorum yoksa? Asimile olmamak lazım en azından... Ama yine de; Ufuk Bey’e teşekkür ediyorum bu platformdan sesimi milyarlara duyurmama izin verdiği için...

Daha ne yazmam gerektiğini bile bilmiyorum ama formatı her zamanki gibi uzun tutarsam editörden geçmez onu biliyorum :). Bu yüzden hakkında çok da fazla birşey söyleyemeyip kilitlendiğim bir konudan bahsedeceğim. Bu da hepimizin aslında çift kişilikli olduğumuza dayanan bir teori.

Bu teorinin başlangıç noktası “Alien Hand Syndrome” denen beyin hasarı. Bu hastalık beynin iki kısmının birbiri ile iletişimini sağlayan “corpus collosum” isimli “şey”in görevini yapamamasından kaynaklanıyor. Ve bu tür hastalar üzerinde yapılan araştırmalar, beynin karar verme işlevini gerçekleştiremediğini, vücudun sağ ve sol tarafının birbirinden habersiz ve özgür olarak iş yapabildiğini gösteriyor. Peki gerçekten böyleyse ve tam bir takım çalışması yapan beyinin iki kısmı ayrıldığında da doğru şekilde ayrı ayrı çalışabiliyorlarsa bu bizim iki ayrı kişiliğin birleşimi olduğumuzu göstermez mi? Hem içerde hem dışarda hemen hemen tüm organlarımız simetrik bir şekilde çift yaratılmış. Bunlar gerçekten sadece yedeği olsun diye mi var, yoksa bizler iki ayrı kişiliğin aynı vücüdu paylaşmasından mı oluşuyoruz?