Çok sevdiğim bir diş hekimi tanıdığım var.. Hakan Keskiner adı.. Onunla bir aradayken konuştuğumuz konuları, etkileşimlerimizi dökümante etme ihtiyacı duyduğum zamanlarda kendimce enteresan bir yol bulmuştum.. Bütün karikatür kaynaklarımı kullanıp, anlatmak istediğim duygu, düşünceyi ard arda gelen bir dizi karikatür ile vermekte / vermeye çalışmakta idim.. Bunları bir arada spiral ciltle birleştirince de alın size "sukabağı" yayınları.. Kaç kitap yayınladı bu "sukabağı" dizisi.. Galiba 5 taneydi. (Bu kendi yayınevimin :) adını seçişimi ayrı bir entry yapayım) Kitapların her birinin adı da "Bir Düş Hekiminin Anıları Cilt - 1,2,..." idi. Diş hekiminden kinaye. Şimdi bakıyorum, bizim amatörce kullandığımız ismi, zaten profesyonelce kullanmış ve bir marka haline getirmiş bir güzel insan var.. Evet, "Düş Hekimi" sitesinin yazarı Yalçın Ergir bu kişi. "Yaşayış kalitesine katkı" ancak bu kadar üretilebilir herhalde. Kıskanıyorum, gıpta ediyorum, tebrik ediyorum, yaratıcılığının ve insani kaygılarının sürekli olmasını diliyorum.